سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

امروزه شرکت اپل یکی از پر طرفدارترین برندهای موجود در زمینه ارائه‌ی کالاهای دیجیتال است. زیرا این شرکت خدمات خاص و ویژه‌ای را به مشتریان و کاربرام محصولات خود ارائه می‌دهد. اما استفاده از تمامی این خدمات رایگان نیستند. بلکه عموما محصولات شرکت اپل برای ارتقای سطح کیفی خود و یا به روز رسانی اپلیکیشن‌های خود نیاز به برنامه‌های خاصی دارند. ارائه این برنامه‌ها نیز معمولا نیازمند پرداخت‌های ارزی و دلاری هستند. البته به شرطی که دستگاه یا محصول مذکور رمزگشای امکانات اپل یا همان اپل آیدی خود را فعال کرده باشد. نکته قابل توجهی که در این زمینه باید به آن دقت شود این است که با توجه به اینکه خدمات پرداخت شرکت اپل معمولا به یکی بودن آدرس اپل آیدی و آدرس کارتی که از آن برای پرداخت‌های داخل سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، حساس است. بنابراین بهتر است که کلیه این پرداخت ها با گیفت کارت مربوط به کمپانی اپل که گیفت کارت اپل استور نیز نامیده می‌شود، انجام گیرد. زیرا در این صورت کاربر هنگام پرداخت و یا پس از انجام عملیات پرداخت در سایت اپل با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد.

اگر شما به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل تا کنون موفق به فعال کردن اپل آیدی خود نشده‌اید. می‌توانید جهت دریافت خدمات مشاوره و یا خرید اپل آیدی همین الان با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی تماس بگیرید. همکاران ما در سایت گت اپل آیدی با ارائه اپل آیدی معتبر آمریکا در کمترین زمان ممکن لذت استفاده از محصولات شرکت اپل را برای کاربران ایرانی چندین برابر می‌کنند.

 گیفت کارت اپل استور

گیفت کارت اپل استور یا گیفت کارت اپ استور یا گیفت کارت آیتونز چیست؟
همانگونه که گفتیم کاربران محصولات شرکت اپل برای داشتن امکان استفاده از تمامی نرم‌افزارهای موجود در اپ استور باید به شارژ اپل آیدی خود اقدام کنند. هر چند امکان انتقال اعتبار اپل آیدی به یک اپل آیدی دیگر نیز در محصولات این شرکت وجود دارد. اما گاهی لازم است که هر کاربر خودش به خرید گیفت کارت اپل استور اقدام کند.

جالب است بدانید که در محصولات شرکت اپل پرداخت‌های انجام شده در اپل استور و آیتونز و همچنین خرید محصولات فیزیکی از طریق گیفت کارتهایی انجام می‌شود. که این گیفت کارت‌ها در دو نوع مختلف عرضه می‌شوند. نوع اول گیفت کارت برای محصولات سایت اپل است. و نوع دوم گیفت کارتی برای پرداخت‌های آنلاین در آیتونز و اپل استور است. که گونه دوم در اصطلاح گیفت کارت اپل استور یا گیفت کارت آیتونز نیز نامیده می‌شود.

لازم به ذکر است که گیفت کارت‌های  اپل به صورت تخصصی صادر می شوند. بنابراین شما به هیچ عنوان نمی‌توانید با گیفت کارت محصولات، پرداخت آیتونز یا اپ استور را انجام دهید.

خرید گیفت کارت اپل استور یا گیفت کارت اپ استور چگونه انجام می‌شود؟
با توجه به اینکه امکان استفاده از تمامی خدمات شرکت اپل زمانی میسر می‌شود که به شارژ اپل آیدی خود اقدام کنید. بنابراین به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل به خرید گیفت کارت اپل استور نیاز پیدا خواهید کرد. که در ادامه راهنمای خرید گیفت کارت اپل استور را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مرحله اول : برای سفارش کارت گیفت اپل استور در ابتدا لازم است که به سایت شرکت اپل وارد شوید. سپس بخش سفارش گیفت کارت را در این سایت انتخاب کنید.

گیفت کارت اپل استور
مرحله نخست سفارش گیفت کارت اپل استور ورود به سایت شرکت اپل و انتخاب بخش سفارش گیفت کارت است.

مرحله دوم : پس از ورود به بخش سفارش گیفت کارت، نوبت آن فرا می‌رسد که نوع گیفت کارت اپل استور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. منظور از نوع گیفت کارت اپل استور مجازی یا فیزیکی بودن آن است. نکته‌ی قابل توجهی که در این مرحله باید به آن توجه شود این است که اکثریت قریب به اتفاق سایت‌های خارجی امکان ارسال محصولات خود به ایران را ندارند. شرکت اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین امکان خرید نوع فیزیکی گیفت کارت اپل استور برای کاربران ایرانی وجود ندارد. از این رو در این مرحله به عنوان یک کاربر ایرانی لازم است که گزینه مجازی را برای نوع گیفت کارت اپل استور خود انتخاب نمایید. برای این منظور لازم است که در صفحه مورد نظر بر روی گزینه Email a gift card کلیک نمایید.

گیفت کارت اپل استور
پس از تایید اطلاعات میزان شارژ گیفت کارت اپل استور تعیین می‌شود.

مرحله سوم :  در این مرحله از خرید گیفت کارت اپل استور از شما خواسته می‌شود اطلاعاتی شامل نام ، ایمیل و میزان شارژ موجود در گیفت کارت اپل استور خود را وارد کنید. که پس از اتمام تکمیل اطلاعات لازم است که بر روی گزینه Add to Bag کلیک نمایید.

گیفت کارت اپل استور
مرحله تایید اطلاعات برای تکمیل فرآیند خرید گیفت کارت اپل استور

مرحله چهارم : اکنون تمامی اطلاعات وارد شده در مرحله سوم به صورت یکپارچه برای شما نمایش داده می‌شود. و ادامه مراحل در صورتی امکانپذیر می‌شود که این اطلاعات توسط شما تایید شود. بنابراین لازم است که شما نیز بعد از چک کردن اطلاعات در صورت صحیح بودن تمامی آن‌ها بر روی گزینه Check Out کلیک نمایید.

گیفت کارت اپل استور
در این مرحله از خرید گیفت کارت اپل استور در صورتی که در ابتدای امر وارد اکانت اپل خود نشده باشید. از شما خواسته می‌شود که اپل آیدی و کلمه عبور خود را وارد کرده و به سایت شرکت اپل وارد شوید.

مرحله پنجم : در این مرحله از خرید گیفت کارت اپل استور در صورتی که در ابتدای امر وارد اکانت اپل خود نشده باشید. از شما خواسته می‌شود که اپل آیدی و کلمه عبور خود را وارد کرده و به سایت شرکت اپل وارد شوید. در غیر این صورت مستقیما به مرحله بعد که مرحله پرداخت است وارد خواهید شد. سپس در مرحله پرداخت اطلاعات کارت ارزی شما که شامل شماره کارت ، CVV، تاریخ انقضا و بلینگ آدرس است، از شما خواسته می‌شود. لازم است که شما به عنوان یکی از کاربران محصولات شرکت اپل بعد از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

توجه : اگر شما به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل تا کنون موفق به فعال کردن اپل آیدی خود نشده‌اید. می‌توانید جهت دریافت خدمات مشاوره و یا خرید اپل آیدی همین الان با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی تماس بگیرید. همکاران ما در سایت گت اپل آیدی با ارائه اپل آیدی معتبر آمریکا در کمترین زمان ممکن لذت استفاده از محصولات شرکت اپل را برای کاربران ایرانی چندین برابر می‌کنند.

مرحله ششم : در این مرحله نیز مجددا تمامی اطلاعات به شما نمایش داده می‌شود. بنابراین برای نهایی شدن پرداخت لازم است که بر روی گزینه Place your order کلیک کنید.

مرحله هفتم : اگر تمامی مراحل فوق را به درستی طی کرده باشید. رسید پرداخت و شماره سفارش به شما اعلام می‌شود. پس از آن نیز در اسرع وقت اطلاعات کارت برای شما ایمیل خواهد شد.