سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

در مطالب قبلی اپل آیدی یا شناسه اپل را معرفی کردیم و اهمیت آن را برایتان روشن ساختیم. بنابراین اگر از یکی از محصولات کمپانی اپل استفاده می‌کنید باید یک اپل آیدی در اختیار داشته باشید و از آن بهره ببرید. در این مطلب قصد داریم تا به نحوه ی خرید اپل آیدی از طریق سایت گت اپل آیدی بپردازیم. داشتن یک شناسه اپل به کاربران امکانات بیشتری نظیر دانلود و نصب برنامه‌ها از فروشگاه اپل، امکان استفاده از برنامه‌های پرکاربرد اپل و دانلود کتاب‌های الکترونیکی را فراهم می‌‌کند. به طور کلی داشتن اپل آیدی عملکرد و کارایی یک محصول اپل را چند برابر خواهد کرد.

از آنجایی که مراحل ساخت اپل آیدی کمی برای کاربران عادی دشوار است و در طی ساخت آن خطا‌های مختلفی نمایش داده خواهد شد؛ کاربران گاهی ترجیح می‌دهند تا شناسه ی اپل یا اپل آیدی خود را خریداری کنند. لازم به ذکر است که سرویس اپل آیدی در همه‌ی کشور‌ها به راحتی ارائه نمی‌شود و نیاز به فیلتر شکن یا وی پی ان خواهد بود. ایران از جمله کشور هایی است که تهیه‌ کردن اپل آیدی در آن، دردسر زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند، زیرا نام ایران در لیست کشور‌هایی که از این محصولات استفاده می‌کنند قرار ندارد. به همین منظور سایت هایی برای فروش و راهنمایی در زمینه اپل آیدی ارائه شده است که سایت گت اپل آیدی یکی از این سایت ها است و به فروش اپل آیدی و ارائه خدمات مشاوره در این زمینه به کاربران می‌پردازد.

در سایت گت اپل آیدی می‌توانید از سرویس‌های مختلفی از اپل آیدی با شرایط مختلف بهره ببرید و با کمترین هزینه یک شناسه‌ی اپل تهیه نمایید. لازم به یادآوری است که اپل آیدی ها منحصر به فرد هستند ضمن اینکه لازم به شارژ شدن یا خرید مجدد نخواهند بود؛ در واقع یکبار برای همیشه می‌توانید از یک شناسه اپل بهره ببرید. همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم، هر کشوری اپل آیدی مختص خودش را دارد ولی اپل آیدی آمریکا بهترین نوع این شناسه است چراکه این اپل آیدی امکانات بیشتری در برنامه ها، موزیک ها و فیلم ها ارائه خواهد کرد.

آموزش خرید اپل آیدی از سایت گت اپل آیدی

برای خرید آپل آیدی با شرایط مختلف کافیست وارد سایت www.getappid.ir شوید و در صفحه‌ی اصلی سرویس مورد نظرتان را انتخاب نمایید و بر روی آن کلیک کنید.

خرید اپل آیدی

سپس صفحه‌ی جدیدی باز خواهد شد که لازم است در کادر مربوط به ایمیل، اطلاعات ایمیلتان را وارد نمایید و پس از انتخاب درگاه پرداخت و تعداد اپل آیدی خریداری شده بر روی گزینه‌ی پرداخت کلیک نمایید و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

خرید اپل آیدی

همانطور که می دانید پس از خرید اپل آیدی شناسه و رمز عبوری در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید این شناسه و رمز عبور را در بخش Settings در گزینه‌ی Sign in to your iPhone وارد نمایید و از امکانات مختلف بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که برای استفاده از برنامه های مختلف باید اپل آیدی را در تمامی برنامه وارد نمایید برای مثال باید این شناسه و رمز عبور را در iTunes ، iCloud و دیگر بخش ها وارد نمایید تا از امکاناتشان بهره‌مند شوید که در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

خرید اپل آیدی

برای مثال برای استفاده از اپل آیدی در سرویس iTunes و App Store کافیست وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید و گزینه ی iTunes & App Store را انتخاب کنید. سپس کافیست تا در کادر، شناسه و رمز عبور مربوط به اپل آیدی خریداری شده را وارد نمایید.

خرید اپل آیدی

همچنین برای وارد کردن اپل آیدی در iCloud نیز می‌توانید از همان مسیر استفاده کنید و با وارد شدن به بخش Settings و انتخاب iCloud، اطلاعات اپل آیدی خود را در آن وارد نمایید. از این روش می‌توانید سرویس‌های مختلفی را فعال کنید و از امکاناتشان بهره‌مند شوید. لازم به یادآوری است که امکان وارد کردن چندین اپل آیدی در سرویس‌های مختلف وجود نخواهد داشت.

خرید اپل آیدی

از سوی دیگر می‌توانید پس از خرید اپل آیدی رمز عبور خود را تغییر دهید تا امنیت گوشی خود را افزایش دهید. اما سایت گت اپل آیدی به منظور جلب اعتماد کاربران پس از ایجاد و فروش اپل آیدی، مالکیت کامل آن را به کاربر خواهد داد و تمامی اطلاعات آن حساب از فروشگاه حذف خواهد شد. سایت گت اپل آیدی می‌تواند با ایمیل شما برایتان اپل آیدی ایجاد کند در نتیجه هنگام سفارش و خرید اپل آیدی از طریق سایت گت اپل آیدی، می‌توانید ایمیل شخصیتان را ارائه دهید تا شناسه ای مختص ایمیل خودتان ساخته شود اما در چنین شرایطی 1 الی 48 ساعت طول خواهد کشید تا اپل آیدیتان را دریافت کنید. در نهایت پس از ثبت سفارش و خرید اپل آیدی شناسه و رمز عبور را دریافت خواهید کرد و صاحب یکی اپل آیدی آمریکا خواهید شد.

شناسه و رمز عبور مربوط به اپل آیدی در زمان تعیین شده در سرویس مورد نظر ارائه خواهد شد و از طریق ایمیلتان این اطلاعات در اختیارتان قرار خواهد گرفت. لازم به یادآوری است که سایت گت اپل آیدی برای کاربرانی که علاقه‌مند به دریافت و خرید اپل آیدی هستند، مشاوره‌ی قبل از خرید ارائه می‌کند در نتیجه اگر قصد خرید و سفارش اپل آیدی را دارید می‌توانید با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی تماس بگیرید و از راهنمایی‌های کارشناسان بهره‌مند شوید.