سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

گر از کاربران محصولات اپل باشید مطمئنا می‌دانید که امکان استفاده از امکانات اپ استور تنها با فعال کردن یک اپل آیدی به پایان نمی‌رسد. بلکه برای استفاده از امکاناتی مانند دانلود یا به روز رسانی برنامه‌های غیر رایگان و دسترسی به تمام امکانات با شارژ اپل آیدی امکان پذیر می‌شود. پیش‌تر موضوعاتی مانند نحوه‌ی شارژ اپل آیدی و فعال کردن اپل آیدی را بررسی کردیم. که برای مطالعه این مباحث می‌توانید به بخش مقالات سایت گت اپل آیدی مراجعه کنید. در این مطلب از گت اپل آیدی نیز قصد داریم در مورد اعتبار اپل آیدی و نحوه انتقال اعتبار اپل آیدی به اپل آیدی دیگر نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم آموزش انتقال اعتبار اپل آیدی و نکات دیگری در این زمینه را بررسی کنیم. در صورت تمایل به دریافت مشاوره و یا خرید اپل آیدی نیز می‌توانید با همکاران ما در گت اپل آیدی تماس بگیرید. تا تمام اطلاعات مورد نیاز شما در اختیارتان قرار گیرد.

نکاتی در ارتباط با اعتبار اپل آیدی و شارژ آن
با توجه به اینکه هر اپل آیدی در حقیقت یک شناسه برای کاربران محصولات اپل است که در سایت این شرکت با نام و مشخصات او ثبت می‌شود. هنگام هر شارژ اپل آیدی نیز یک اکانت کاربری شارژ می‌شود. اما شاید گاهی لازم باشد که اعتبار اپل آیدی به یک اپل آیدی دیگر انتقال یابد. به عنوان مثال ممکن است دو نفر از اعضای یک خانواده از کاربران محصولات اپل مانند گوشی آیفون باشند. که هر یک اپل آیدی مجزایی مختص به خودشان دارند. در این حالت ممکن است یکی از آن‌ها پس از شارژ اپل آیدی خود و دانلود یا خرید اپلیکیشن‌های دلخواه خود دیگری به مابقی اعتبار اپل آیدی خود نیازی نداشته باشد. بنابراین در صورتی که بتواند این اعتبار را به اپل آیدی دیگری انتقال دهد. استفاده از اعتبار اپل آیدی می‌تواند به صورت بهینه‌ای مدیریت شود.

اعتبار اپل آیدی
شاید گاهی لازم باشد که اعتبار اپل آیدی به یک اپل آیدی دیگر انتقال یابد

نکته‌ی مهمی که در مورد نحوه شارژ اپل آیدی باید مد نظر قرار گیرد این است که معمولا شارژ اپل آیدی از طریق گیفت کارت صورت می‌گیرد. که گیفت کارت آیتونز بهترین و ساده‌ترین گزینه برای افزایش اعتبار اپل آیدی است. البته به شرطی که کاربر مورد نظر از اپل آیدی آمریکا برای شارژ یا افزایش اعتبار اپل آیدی خود استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطلب مربوط به شارژ اپل آیدی از سایت ما مراجعه کنید. همچنین در صورتی که تا کنون به خرید یا ساخت اپل آیدی خود اقدام نکرده‌اید. می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره در زمینه خرید اپل آیدی آماده با سایت گت اپل آیدی در ارتباط باشید. همکاران ما در گت اپل آیدی آماده ارائه خدمات مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

آموزش نحوه انتقال اعتبار اپل آیدی به یک اپل آیدی دیگر
اگر همه مراحل خرید یا ساخت اپل آیدی خود را از پیش طی کرده باشید. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که برای استفاده از تمام امکانات دستگاه خود به شارژ اپل آیدی نیاز پیدا کنید. اما با توجه به اینکه شارژ اپل آیدی معمولا از طریق گیفت کارت انجام می‌گیرد. در بسیاری از موارد اعتبار اپل آیدی اضافی است و بلا استفاده باقی می‌ماند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید با ما همراه باشید. در این مطلب سعی کرده‌ایم نحوه انتقال اعتبار اپل آیدی را به یک اپل آیدی دیگر با زبان ساده‌ای بیان کنیم.

در ابتدای امر جالب است بدانید که امکان انتقال اعتبار اپل آیدی به دو روش وجود دارد:

روش اول : به کمک خود دیوایس
روش دوم : ارسال گیفت کارت با استفاد از لپ تاپ یا مک بوک
که در ادامه به بررسی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

روش اول : انتقال اعتبار اپل آیدی به کمک گوشی آیفون
اولین و مهمترین نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه شود این است که حداقل مبلغ مورد نیاز برای انتقال اعتبار اپل آیدی 10 دلار می‌باشد. برای آغاز کار انتقال اعتبار اپل آیدی لازم است اپ استور یا آیتونز استور را بر روی دستگاه خود اجرا کنید. سپس به انتهای صفحه مربوط به این برنامه‌ها بروید و بر روی گزینه Send Gift کلیک کنید.

اعتبار اپل آیدی
برای آغاز کار انتقال اعتبار اپل آیدی لازم است اپ استور یا آیتونز استور را بر روی گوشی آیفون خود اجرا کنید

در این مرحله اگر به اکانت اپل آیدی خود وارد نشده باشید. از شما خواسته می‌شود که با وارد کردن یوزر نیم و پسورد خود وارد اکانت خود شوید. اکنون از شما خواسته می‌شود که ایمیل فردی را که قصد دارید اعتبار اپل آیدی خود را به او انتقال دهید را وارد کنید. لازم به ذکر است که این ایمیل باید همان ایمیلی باشد که فرد برای ساخت اپل آیدی خود وارد کرده است. و جالب‌ترین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که اگر پیامی داشته باشید نیز می‌توانید در این بخش برای این فرد وارد کنید.

پس از طی کردن این مراحل لازم است که از میان گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. در صورتی هم که هیچ یک از این گزینه‌ها برای کار شما مناسب نیست می‌توانید گزینه Other را بزنید. و سپس مبلغ مورد نظر را وارد کنید. توجه داشته باشید که همانگونه که گفته شد حداقل مبلغ مورد نظر برای انتقال باید 10 دلار باشد. اکنون گزینه Next موجود در بالای صفحه را بزنید. پس از تایید اطلاعات فرآیند انتقال اعتبار اپل آیدی شما به پایان می‌رسد.

روش دوم : ارسال گیفت کارت با استفاد از لپ تاپ یا مک بوک
برای انتقال اعتبار اپل آیدی خود با استفاده از PC باید در ابتدا وارد برنامه iTunes Store شوید. البته توجه داشته باشید که این برنامه حتما باید ورژن 11 یا بالاتر از آن باشد. سپس با وارد کردن یوزرنیم و پسورد به اپل آیدی خود وارد شوید. پس از لاگین شدن می‌توانید در قسمت Quick Links سمت راست صفحه، گزینه Send iTunes Gift را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.

اعتبار اپل آیدی
برای انتقال اعتبار اپل آیدی خود با استفاده از PC باید در ابتدا وارد برنامه iTunes Store شوید. البته توجه داشته باشید که این برنامه حتما باید ورژن 11 یا بالاتر از آن باشد.

سپس مانند روش قبل ایمیل فردی رو که قصد ارسال گیفت یا اعتبار اپل آیدی خود به او را دارید وارد کنید. در این بخش نیز مشابه حالت قبل می‌توانید در صورت دلخواهی پیامی را نیز برای فرد مورد نظر ارسال کنید. اکنون مبلغ مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. و یا گزینه Other را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر جهت انتقال را وارد نمایید. در صورت تمایل می‌توانید تاریخی را برای ارسال این اعتبار هدیه انتخاب کنید. در غیر این صورت نیز می‌توانید با انتخاب گزینه Now و کلیک بر روی Next مرحله انتقال شارژ را تکمیل نمایید.