سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

اگر شما هم جزو کاربران محصولات اپل هستید باید بدانید که برای استفاده از امکانات اپ استور نیاز به افزایش اعتبار اپل آیدی خواهید داشت. افزایش اعتبار اپل آیدی در ایران کمی دشوار است و نیاز به کارت بانک‌های اعتباری بین المللی دارد که برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و کاربران را به دردسر خواهد انداخت. در مقالات قبلی شیوه‌ی فعال سازی اپل آیدی و نکاتی در زمینه‌ی افزایش اعتبار اپل آیدی را بررسی کرده‌ایم. در این مطلب نیز نکات و آموزش‌هایی در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

از آنجایی که ایران جزو مصرف کنندگان شرکت اپل است ولی در لیست مصرف کنندگان این کمپانی قرار ندارد. در نتیجه امکان استفاده از امکانات برای کاربران داخل ایران دشوار خواهد شد. در ایران کاربران برای افزایش اعتبار از گیفت کارت آیتونز استفاده می‌کنند. این گیف کارت‌ها در سایت های مختلف به فروش می رسد و به راحتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شما می توانید گیفت کارت‌های آیتونز را با مبالغ مختلف خریداری کنید و با استفاده از آن می توانید برنامه، بازی، موزیک، کتاب و غیره را از اپ استور، آیتونز استور، آی بوک استور و مک بوک استور خریداری نمایید. در واقع با این شیوه می توانید تمامی اطلاعات روز دنیا را از فروشگاه‌های اپل خریداری نمایید.

افزایش اعتبار اپل ایدی

به طور کلی خرید این گیفت کارت‌های آیتونز با خرید محصولات مختلف از فروشگاه اپل برابری خواهد کرد. این گیفت کارت‌ها با قیمت های مناسبی در ایران به فروش می رسند و برای کاربران بسیار مفید خواهند بود. گیفت کارت‌های آیتونز شامل یک کد است که شما برای شارژ اکانت اپل ایدی خود باید این کد را در آیتونز وارد کنید. برای افزایش اعتبار اپل آیدی، همانطور که در مطالب قبل آموزش داده‌ایم، کافیست پس از وارد کردن اپل آیدی خود در iTunes&App Store، برنامه ی اپ استور را اجرا نمایید و وارد Redeem Gift Card or Code شوید. پس از وارد کردن رمز اپل آیدی می توانید به راحتی اطلاعات گیفت کارت را وارد نمایید تا اعتبار اپل آیدیتان افزایش یابد.

گیفت کارت‌ها دارای یک کد 16 کاراکتری هستند که با  XX شروع می شوند. به تازگی اپل تولید کارت‌های XX را متوقف کرده است و فروش کارت‌های X  را آغاز نموده است. بنابراین اگر کد گیف کارت شما با  X یا  XX شروع شده باشد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. نکته‌ای که باید دقت کنید این است که از خرید گیفت کارت‌های بدون اسکن خودداری نمایید. زیرا گیفت کارت‌های بدون اسکن عموماً دزدی هستند و بعدها مشکلاتی مانند بلاک شدن اکانت شما را به همراه خواهند داشت. اسکن کارت‌ها نیز باید یک نمای کامل از کل کارت باشد و تمامی اطلاعات کارت اعم از بارکد، شماره سریال و کد کارت را نمایش دهد. گیفت کارت‌های آیتونز با قیمت‌های 10، 15، 25، 50، 100 و 500 دلاری ارائه می شود و می توانید با توجه به نیازتان گیفت کارت مورد نظرتان را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.

افزایش اعتبار اپل ایدی

لازم به ذکر است که این قابلیت از طریق لپ تاپ نیز برایتان امکان پذیر خواهد بود. در نتیجه با ارائه‌ی این گیفت کارت‌ها از طریق سایت‌های مختلف می توانید به راحتی به افزایش اعتبار اپل آیدی خود بپردازید. همچنین سایت‌هایی هستند که می توانند اطلاعات گیفت کارت را پس از پرداخت مبلغ مورد نظر به صورت آنی از طریق ایمیل یا SMS برایتان ارسال کنند و آن را تحویل دهند. لازم به یادآوری است که تمامی گیفت کارت‌های آیتونز به صورت مستقیم از نمایندگی شرکت اپل در کشور آمریکا خریداری می شوند و در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرند.

افزایش اعتبار اپل ایدی

نکته: در صورتی که پس از وارد کردن کد گیفت کارت? افزایش اعتبار را در اپل ایدی مشاهده نکردید، کافی است تا وارد Settings -> iTunes&Appstore  شوید و اپل آیدی خود را یکبار خارج کنید و مجدد وارد شوید.

آموزش افزایش اعتبار اپل آیدی به صورت رایگان

از سوی دیگر کمپانی اپل به ازای دانلود و نصب برخی از برنامه‌های مختلف از طریق فروشگاه‌های خود به کاربران امتیاز می دهد. این امتیازها می توانند برای افزایش اعتبار اپل آدی استفاده شوند. در این شیوه هر 300  امتیاز معادل 1 دلار محاسبه می شود. نکته جالب این است که می توانید حتی 1 دلار را به یک گیفت کارت تبدیل کنید و به افزایش اعتبار اپل آیدی خود بپردازید. در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب یک یا دو اپلیکیشن قادر خواهید بود تا امتیاز خود را به گیفت کارت تبدیل کنید.



در نهایت به راحتی می توانید امتیاز بدست آورید و میزان اعتبار اپل آیدی خود را افزایش دهید. تبدیل امتیاز به گیفت کارت نیز بسیار ساده خواهد بود، کافی است تا گزینه‌ی Gifts را در بالای صفحه انتخاب نمایید و وارد صفحه ی هدایا شوید. در آخر نیز می توانید از بین هدایای مختلف، بر اساس امتیاز خود هر کدام از هدایائی که مایل بودید را انتخاب کنید و پس از گذشت زمان کوتاهی گیفت کارت خود را دریافت نمایید. در نهایت نیز می توانید با این روش میزان اعتبار اپل آیدی خود را افزایش دهید.