سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

اگر یکی از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند و به ویژه از کاربران آیفون یا سایر محصولات اپل هستید. مطمئنا می‌دانید که اپلیکیشن‌های متنوعی در اپ استور موجود هستند. اما نکته‌ی قابل توجهی که در مورد اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور وجود دارد این است که تنها 36? از اپلیکیشن‌های موجود در آن رایگان هستند. بنابراین برای دانلود این اپلیکیشن‌ها باید پرداخت نیز صورت گیرد. در این میان نیز کابران محصولات اپل تنها در صورتی می‌توانند به دانلود اپلیکیشن‌های رایگان و غیر رایگان اقدام کنند که اپل آیدی خود را فعال کرده باشند. اما صرف ساخت اپل آیدی یا خرید آن کمکی به دانلود برنامه‌های غیر رایگان نمی‌کند. بلکه این شارژ اپل آیدی است که امکان دانلود از اپ استور یا سایر درگاهها و پرداخت هزینه آن را امکانپذیر می‌سازد. اگر تاکنون برای خرید و یا فعال کردن اپل آیدی خود اقدام نکرده‌اید. می‌توانید برای خرید یا دریافت خدمات مشاوره در این زمینه با سایت گت اپل آیدی در تماس باشید.

گیفت کارت آیتونز چیست؟
اگر از کاربران محصولات اپل باشید مطمئنا تا کنون چندین بار نام گیفت کارت آیتونز را شنیده‌اید. اما سوال اینجاست که گیفت کارت آیتونز چیست و چرا شارژ اپل آیدی از طریق گیفت کارت آیتونز ساده‌تر است؟

یکی از مهمترین فاکتورهای لازم برای ایجاد اکانت اپل آیدی داشتن یک کارت اعتباری بین‌المللی است. اما مسئله اینجاست که تمامی کاربران به کارت‌های اعتباری بین‌المللی دسترسی ندارند. از این رو گیفت کارت آیتونز برای رفع این مشکل کاربران وارد عمل می‌شود. زیرا امکان شارژ دلاری گیفت کارت آیتونز و به تبع آن شارژ اپل آیدی وجود دارد. بنابراین کاربران به سادگی می‌توانند به کمک کد گیفت کارت آیتونز خود به شارژ اپل آیدی خودشان بپردازند. و از این طریق به دانلود یا خرید برنامه‌ی دلخواه خود اقدام کنند.

شارژ اپل آیدی
گیفت کارت آیتونز برای رفع مشکل کاربران در دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی وارد عمل می‌شود. زیرا امکان شارژ دلاری گیفت کارت آیتونز و به تبع آن شارژ اپل آیدی وجود دارد. بنابراین کاربران به سادگی می‌توانند به کمک کد گیفت کارت آیتونز خود به شارژ اپل آیدی خودشان بپردازند. و از این طریق به دانلود یا خرید برنامه‌ی دلخواه خود اقدام کنند.

تنها نکته‌ای که در زمینه استفاده از گیفت کارت آیتونز باید مد نظر قرار گیرد این است که اپل آیدی استفاده شده در آن حتما باید اپل آیدی آمریکا باشد. زیرا اپل آیدی آمریکا معاف از مالیات است یعنی در زمان خرید از اپ استور هیچ هزینه‌ای بابت مالیات از شارژ اپل آیدی شما کم نمی‌شود. همچنین در اولین استفاده از گیفت کارت پس از شارژ اپل آیدی سوالات امنیتی مربوط به اپل آیدی از کاربر پرسیده می‌شود. بنابراین کاملا مطمئن و بدون ریسک است.

لازم به ذکر است که اگر تاکنون برای خرید و یا فعال کردن اپل آیدی خود اقدام نکرده‌اید. می‌توانید برای خرید یا دریافت خدمات مشاوره در این زمینه با سایت گت اپل آیدی در تماس باشید.

شارژ اپل آیدی چگونه انجام می‌گیرد؟
پس از خرید گیفت کارت معتبر اکنون نوبت به این می‌رسد که شارژ اپل آیدی خود را آغاز کنید. شارژ اپل آیدی از دو طریق قابل انجام است. که روش اول آن مربوط به شارژ آن از طریق کامپیوتر و برنامه‌ی آیتونز است. روش دوم نیز شارژ اپل آیدی از طریق اپ استور آیفون یا آیپد است. در ادامه نحوه‌ی شارژ اپل آیدی از هر دو روش را با هم می‌بینیم.

شارژ اپل آیدی از طریق کامپیوتر
برای شارژ اپل آیدی از طریق کامپیوتر در ابتدای امر لازم است که برنامه‌ی iTunes را نصب کنید. در صورتی که این برنامه بر روی سیستم شما نصب نیست. می‌توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت اپل مناسب‌ترین آن‌ها را بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از تکمیل مراحل نصب iTunes آن را بر روی سیستم خود اجرا کنید. اکنون از بخش Sign in وارد شده و اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید.

شارژ اپل آیدی
مرحله وارد کردن مشخصات اپل آیدی برای شارژ اپل آیدی از طریق برنامه آیتونز ویندوز

اکنون برای تکمیل مراحل بر روی گزینه Redeem موجود در بخش پایین سمت راست کلیک کنید. سپس کد گیفت کارت خود را را وارد نمایید و مجددا بر روی Redeem کلیک کنید. اکنون صبر کنید تا پیغام اضافه شدن میزان اعتبار گیفت کارت روی صفحه نمایش داده شود.

اگر تا به اینجای کار تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید گیفت کارت شما شارژ شده و بدون تاریخ انقضا می‌شود. همچنین پس از شارژ در کنار نام اپل آیدی شما در قسمت سمت چپ بالا، میزان اعتبار حساب شما نمایش داده خواهد شد.

اکنون مراحل شارژ اپل آیدی شما به پایان رسیده است. بنابراین می‌توانید از طریق اپ استور یا هر درگاه دیگری خرید خود را انجام داده و حساب خود را از طریق شارژ موجود در اپل آیدی خود پرداخت کنید. اما همه این امکانات در صورتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که اپل آیدی خود را فعال کرده باشید. اگر تاکنون برای خرید و یا فعال کردن اپل آیدی خود اقدام نکرده‌اید. می‌توانید برای خرید یا دریافت خدمات مشاوره در این زمینه با سایت گت اپل آیدی در تماس باشید.

شارژ اپل آیدی از طریق آیفون
روش دوم شارژ اپل آیدی به کمک گیفت کارت، انجام مراحل از طریق گوشی تلفن همراه اپل یا آیفون است. برای این کار در ابتدای امر لازم است که اپ استور  را بر روی تلفن همراه خود اجرا کنید.

شارژ اپل آیدی
برای شارژ اپل آیدی از طریق گوشی همراه خود در ابتدا باید اپ استور را بر روی دستگاه خود اجرا کنید.

پس از ورود به اپ استور  وارد قسمت Featured شده و تا لود شدن یا بارگذاری کامل صفحه صبر کنید. پس از بارگذاری کامل صفحه به سمت پایین صفحه اسکرول کنید. در این مرحله باید بتوانید اپل آیدی خود را در بخش پایین صفحه ببینید. اگر هم آن را مشاهده نمی‌کنید. از همان بخش باید اپل آیدی خود را واد نمایید. که زیر آن دو گزینه Redeem و send gift نیز وجود دارند.

برای تکمیل مراحل شارژ اپل آیدی خود بر روی گزینه Redeem کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده گزینه You can also enter your code Manually را لمس کنید. اکنون کد گیفت کارت خود را در بخش مربوطه وارد کنید. و مجددا بر روی Redeem کلیک نمایید. اگر تمامی مراحل به درستی انجام گرفته باشد. اپل آیدی شما شارژ شده و میزان اعتبار شما در کنار اپل آیدی شما نمایش داده می‌شود. البته تمامی این مراحل در صورتی کامل می‌شود که اپل آیدی شما یک اپل آیدی آمریکا باشد.