سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

همانگونه که می‌دانید و در مطالب قبلی نیز به این موضوع اشاره شده است. امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های محصولات شرکت اپل زمانی میسر می‌گردد که اپل آیدی مربوط به آن فعال شده باشد. از این رو کاربران محصولات اپل سعی می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ساخت اپل آیدی یا فعال کردن آن به کمک خرید اپل آیدی اقدام کنند. اما موضوع قابل بحثی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که اپل آیدی آمریکا چه تفاوتی با رمزگشای امکانات محصولات اپل در کشورهای دیگر دارد؟ و چه چیزی باعث می‌شود که اکثر کاربران ترجیح دهند که اپل آیدی آمریکا را برای دستگاه‌های خود فعال کنند. اگر شما هم یکی از کاربران پرطرفدار محصولات اپل هستید در این مطلب از گت اپل آیدی با ما همراه باشید تا در مورد اپل آیدی آمریکا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

نگاهی کلی به اپل آیدی یا رمزگشای امکانات محصولات اپل

فرقی ندارد که کاربر کدام یک از محصولات شرکت اپل هستید. چه از مک بوک استفاده کنید و چه طرفدار گجت‌های پوشیدنی این شرکت یا اپل واچ باشید و چه از کاربران تلفن همراه آیفون باشید. در هر حال نیاز پیدا خواهید کرد که اپل آیدی دستگاه خود را فعال کنید. زیرا دسترسی به امکانات محصولات شرکت اپل اعم از دانلود یا به روز رسانی نرم افزارهای مختلف از اپ استور، دانلود موسیقی، دانلود انواع بازی‌ها، دانلود فیلم، استفاده از پیام رسان‌های مختص محصولات اپل و فعال کردن تدابیر امنیتی لازم در صورت گم شدن دستگاه‌های اپل شما تنها در صورتی میسر می‌گردد که اپل آیدی مربوط به آن را فعال کنید.

البته در صورتی که قبلا در یکی از محصولات شرکت خود اپل آیدی خود را فعال کرده باشید دیگری نیازی به فعال کردن مجدد آن وجود ندارد. زیرا فعال کردن یک اپل آیدی در حقیقت شناسنامه دار کردن آن به کمک سایت شرکت اپل است. و با توجه به ثبت دقیق مشخصات فردی در آن، یک بار فعال کردن آن برای همیشه کافی خاهد بود. البته هر کاربر در صورتی امکان استفاده از اپل آیدی خود را در دستگاه‌های مختلف خواهد داشت که رمز عبور آن را فراموش نکرده باشد.

اگر به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل قصد خرید یا دریافت مشاوره در زمینه اپل آیدی را دارید می‌توانید با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی تماس بگیرید. و یا مراحل ساخت اپل آیدی را در مقالات همین سایت دنبال کنید.

اپل آیدی آمریکا
اپل آیدی آمریکا شناسه‌ای است که به کاربران آمریکایی تعلق می‌گیرد. و تفاوت چندانی با اپل آیدی سایر کشورها ندارد. اما با توجه به اینکه نام ایران در لیست کشورهایی که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند، وجود ندارد. کاربران ایرانی سعی می‌کنند اپل آیدی آمریکا را برای دستگاه خود فعال کنند.

اپل آیدی آمریکا چیست؟
قبل از اینکه وارد مباحث مربوط به اپل آیدی‌های آمریکایی شویم. نکات زیر را در مورد اپل آیدی همواره به خاطر داشته باشید:

1) امکان ساخت اپل آیدی رایگان برای هر فردی که از محصولات اپل استفاده می‌کند وجود دارد. زیرا ساخت این اکانت نیز مانند Gmail و Outlook رایگان بوده و برای عموم آزاد است.
2) در صورتی که کاربران محصولات اپل بخواهند برنامه‌ای را از اپ استور دانلود کنند به اپل آیدی نیاز دارند.
3) برای خرید از اپ استور روش‌های پرداخت مختلفی وجود دارد. به عنان مثال کاربران می‌توانند حساب بانکی و کارت اعتباری خود را به اپل آیدی متصل کنند. یا از طریق گیفت کارت پرداخت خود را تکمیل کنند. و با انتخاب ساده‌ترین استراتژی نیز می‌توانند فقط برنامه رایگان دانلود کنند.
4) هر کشوری اپ استور مخصوص به خودش دارد. بنابراین هر اپل آیدی نیز مختص همان کشور خواهد بود.
5) ارزش هر اپل آیدی به میزان اعتبار و تعداد برنامه و موزیک و فیلم و کتاب و … خریداری شده توسط آن بستگی دارد. البته در صورتی که این دانلودها به منظور فروش انجام نگرفته باشد.
6) اگر اپل آیدی توسط شخص دیگری ساخته شود. بهتر است در اولین فرصت نسبت به تغییر اطلاعات امنیتی اعم از رمز، سوالات امنیتی و ایمیل پشتیبانی آن اقدام شود.

اپل آیدی آمریکا
علت ساخت اپل آیدی آمریکا برای کاربران محصولات اپل پوشش دهی بیشتر برنامه‌ها، بازی‌ها، موزیک‌ها، فیلم‌ها و … آن نسبت یه اپل آیدی سایر کشورها است. همچنین امکان شارژ دلاری این اپل آیدی با گیفت کارت آیتونز آمریکا به سادگی وجود دارد. که در این حالت مالیات کمتری نیز به سایر اپل آیدی‌ها به خریدهای کاربران تعلق می‌گیرد.

همانگونه که در مورد 4 نیز به آن اشاره شد. می‌توان گفت که با توجه به اینکه هر کشوری اپل آیدی مختص خودش را دارد. اپل آیدی آمریکا نیز شناسه‌ای است که به کاربران آمریکایی تعلق می‌گیرد. و تفاوت چندانی با اپل آیدی سایر کشورها ندارد. اما با توجه به اینکه نام ایران در لیست کشورهایی که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند، وجود ندارد. کاربران ایرانی سعی می‌کنند اپل آیدی آمریکا را برای دستگاه خود فعال کنند.

علت ساخت اپل آیدی آمریکا برای کاربران محصولات اپل پوشش دهی بیشتر برنامه‌ها، بازی‌ها، موزیک‌ها، فیلم‌ها و … آن نسبت یه اپل آیدی سایر کشورها است. همچنین امکان شارژ دلاری این اپل آیدی با گیفت کارت آیتونز آمریکا به سادگی وجود دارد. که در این حالت مالیات کمتری نیز به سایر اپل آیدی‌ها به خریدهای کاربران تعلق می‌گیرد. از این رو فعال کردن اپل آیدی سایر کشورها به دلیل در دسترس نبودن گیفت کارت آیتونز برای کاربران صرفه اقتصادی نخواهد داشت. از این رو بیشتر کاربران ایرانی و سایر کشورها تمایل دارند که اپل آیدی آمریکا را برای محصولات خود فعال کنند.

اگر شما هم به عنوان یکی از کاربران ایرانی محصولات شرکت اپل قصد خرید اپل آیدی یا دریافت خدمات مشاوره در این زمینه را دارید می‌توانید از طریق سایت گت اپل آیدی با همکاران ما در تماس باشید. سایت گت اپل آیدی امکان خرید اپل آیدی معتبر آمریکا را به سادگی برای کاربران فراهم آورده است.

اپل آیدی آمریکا
برای خرید از اپ استور روش‌های پرداخت مختلفی وجود دارد. به عنان مثال کاربران می‌توانند حساب بانکی و کارت اعتباری خود را به اپل آیدی متصل کنند. یا از طریق گیفت کارت پرداخت خود را تکمیل کنند. و با انتخاب ساده‌ترین استراتژی نیز می‌توانند فقط برنامه رایگان دانلود کنند.

گیفت کارت چیست؟
همانگونه که نامش هم پیداست گیفت کارت یا کارت هدیه، کارتی با میزان اعتبار مشخص و از قبل شارژ شده می‌باشد. این کارت معمولا جهت استفاده در فروشگاه‌های معتبر به جای پرداخت پول نقد یا استفاده از کارت‌های نقدی برای پرداخت مبلغ خرید استفاده می‌شود. هر چند تعداد زیادی از این فروشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند. اما آیتونز، گوگل پلی، آمازون و اپ استور از جمله معروف‌ترین فروشگاه‌هایی هستند که امکان پرداخت از طریق گیفت کارت را امکان پذیر می‌کنند. جالب است بدانید که امکان شارژ اپل آیدی نیز از طریق گیفت کارت آیتونز وجود دارد. به این ترتیب امکان پرداخت در اپ استور به راحتی میسر می‌شود.