سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

می‌توان گفت اپ استور یا اپل استور بزرگترین مرکز دانلود نرم افزار در دنیا است که بر روی سرورهای اپل قرار دارد. جالب است بدانید که هم اکنون امکان دانلود حدود یک میلیون و پانصد هزار نرم افزار از اپ استور وجود دارد. اما همه نرم افزارهای موجود در آن رایگان نیستند. می‌توان گفت که امروزه امکان دانلود رایگان حدود 36? از نرم افزارهای موجود در اپ استور وجود دارد. اما برای استفاده از سرویس‌ها و نرم افزارهای موجود در اپ استور مانند سایر خدمات شرکت اپل فعال کردن اپل آیدی ضروری است. همانگونه که در مطالب قبلی به این موضوع اشاره شده است. فعال کردن اپل آیدی به دو روش امکانپذیر است. روش اول ساخت اپل آیدی رایگان با رعایت برخی از نکات و اصول خاص است. که اندکی دشوار و زمانبر است. روش دوم نیز خرید اپل آیدی آماده است. در این میان می‌توان گفت که روش دوم سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای فعال کردن اپل آیدی است. اگر شما هم به عنوان یکی از کاربران محصولات شرکت اپل تمایل به خرید یا دریافت مشاوره در زمینه اپل آیدی هستید. می‌توانید به سایت گت اپل آیدی مراجعه کنید. همکاران ما در گت اپل آیدی آماده ارائه خدمات مشاوره و پاسخ به سوالات شما هستند.

نحوه آغاز به کار اپ استور به چه شکلی است؟
اولین گام برای استفاده از سرویس‌های اپ استور فعال سازی اپل آیدی است. در صورتی که اپل آیدی خود را تا به امروز فعال نکرده‌اید. می‌توانید جهت خرید و دریافت مشاوره در این زمینه با سایت گت اپل آیدی در تماس باشید. مرحله بعد برای آغاز به کار اپ استور وارد کردن کد شناسه یا همان اپل آیدی در بخش تنظیمات گوشی است. برای این منظور کاربر باید با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود و Sign in  شدن به iTunes & App Store کد شناسه یا اپل آیدی خود را وارد کند.

اپ استور
برای آغاز به کار اپ استور لازم است کد شناسه یا همان اپل آیدی در بخش تنظیمات گوشی وارد شود. برای این منظور کاربر باید با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود و Sign in شدن به iTunes & App Store کد شناسه یا اپل آیدی خود را وارد کند.

پس از وارد کردن اپل آیدی اپ استور بر روی آیفون شما اجرا خواهد شد. البته توجه داشته باشید در صورتی که قبلا اپل آیدی خود را بر روی یکی از محصولات شرکت اپل فعال کرده باشید. دیگر مجددا نیازی به ساخت اپل آیدی نخواهد بود. یعنی همین اپل آیدی می‌تواند بر روی دستگاه‌های مختلفی که متعلق به یک شخص است مورد استفاده قرار گیرد.

اکنون اگر اپ استور را اجرا کنید. می‌توانید از طریق گزینه Categories تمامی نرم‌افزارهای موجود را بسته به موضوع دسته بندی کنید. به علاوه بخش Featured موجود در این نرم‌افزار امکان مشاهده برنامه‌ها و بازی‌های ویژه را به شما می‌دهد. به این ترتیب به کمک این گزینه‌ها می‌توانید به بهینه‌ترین شکل ممکن از اپ استور استفاده کنید. به عنوان مثال تب Top Charts بهترین و پرطرفدارترین بازی‌ها و نرم‌افزارهای اپ استور را بر اساس تعداد دانلود برای کاربر نمایش می‌دهد. و بخش جستجو نیز مانند همه نرم‌افزارهای دیگر برای جستجوی نرم‌افزار مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر تمام این بخش‌ها Best New App و Best New Game نیز جدیدترین و بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها قابل دسترسی هستند.

اپ استور
پس از وارد کردن اپل آیدی اپ استور بر روی آیفون شما اجرا خواهد شد. البته توجه داشته باشید در صورتی که قبلا اپل آیدی خود را بر روی یکی از محصولات شرکت اپل فعال کرده باشید. دیگر مجددا نیازی به ساخت اپل آیدی نخواهد بود. یعنی همین اپل آیدی می‌تواند بر روی دستگاه‌های مختلفی که متعلق به یک شخص است مورد استفاده قرار گیرد.

دانلود از اپ استور چگونه انجام می‌گیرد؟
در صورتی که کاربری قصد دانلود یک نرم‌افزار از اپ استور را داشته باشد بسیار ساده و آسان می‌تواند این کار را انجام دهد. برای این کار پس از جستجو در بخش Search و پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر خود، کافی است گزینه Get را بزند. به این ترتیب فرآیند دانلود نرم‌افزار آغاز می‌شود. اما تا زمان تکمیل شدن دانلود آیکون نرم‌افزار بر روی صفحه گوشی کم رنگ است و قابل اجرا نیست. اما پس از اتمام دانلود به سادگی می‌توان نرم‌افزار دانلود شده را بر روی دستگاه اجرا کرد.

نکته قابل توجهی که در مورد دانلود از اپ استور وجود دارد این است که هر نرم‌افزاری که از اپ استور دانلود می‌شود. باید از طریق خود اپ استور نیز به روز رسانی شود. به عبارت دیگر امکان آپدیت برنامه‌های دانلود شده از اپ استور بدون وارد شدن با همان شناسه کاربری دانلود شده وجود ندارد. بنابراین حتی اگر اپلیکیشنی که از سایر دستگاه‌ها و با اپل آیدی دیگری دانلود شده باشد به اشتراک گذاشته شود نیز امکان به روز رسانی آن وجود نخواهد داشت.

Automatic Download چیست؟
در حقیقت زمانی که در دستگاه خود وارد بخش iTunes & App Store شوید با بخشی تحت عنوان Automatic download مواجه خواهید شد. اگر شما از از کاربران پر پا قرص محصولات اپل باشید. احتمالا در تمام دستگاه‌های اپل خود یک اپل آیدی مشترک را برای استفاده از سرویس‌های شرکت اپل فعال کرده‌اید. تا امکان دانلود از اپ استور نیز برای شما فراهم شود. در این حالت اگر در App Store یکی از دستگاه‌ها گزینه اتوماتیک دانلود را برای اپلیکیشن‌ها فعال کرده باشید. تمام برنامه‌هایی که در دستگاه‌های دیگر دانلود می‌کنید به صورت خودکار بر روی همین دستگاه نیز دانلود می‌شوند. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این مشکل بخش اتوماتیک دانلود دستگاه خود را خاموش نگه دارید.

توجه داشته باشید که در صورت فعال کردن گزینه update نیز در صورت در دسترس بودن نسخه‌های جدیدی از نرم‌افزارهای دانلود شده، به صورت اتوماتیک وار برنامه‌های دانلود شده از اپ استور به روز رسانی خواهند شد.

اپ استور
در این بخش از تنظیمات گوشی شما اگر Use Cellular Data فعال باشد. به روز رسانی خودکار نرم‌افزارها زمان اتصال به اینترنت از طریق دیتا نیز انجام می‌گیرد.

نکته قابل توجه دیگر که در زمینه بهینه سازی مصرف اینترنت دیتا وجود دارد این است که در این بخش اگر Use Cellular Data فعال باشد. به روز رسانی خودکار نرم‌افزارها زمان اتصال به اینترنت از طریق دیتا نیز انجام می‌گیرد. اما اگر این گزینه غیر فعال شود. تنها زمانی به روز رسانی نرم افزار انجام می‌گیرد که از طریق وای فای به اینترنت دسترسی داشته باشید.