سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

امکان استفاده از تمامی سرویس‌ها و قابلیت‌های موجود در محصولات اپل با ساخت اپل آیدی میسر می‌شود. در حقیقت اپل آیدی یک اکانت در سرورهای شرکت اپل است که امکان استفاده از سرویس‌های مختلف این شرکت را در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. به بیان دیگر با دریافت اپل آیدی دستگاه شما از سوی اپل شناسنامه دار می‌شود. بنابراین امکان پیگیری در صورت بروز هر گونه مشکلی برای شما میسر خواهد شد. دو راه برای فعال کردن اپل آیدی برای کاربران محصولات اپل وجود دارد. اولین راه‌حل برای فعال کردن اپل آیدی خرید آن است. که در صورت تمایل به خرید و دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانید با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی در ارتباط باشید. اما اگر به دنبال دریافت اپل آیدی رایگان هستید. می‌توانید با طی کردن مراحلی که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره می‌شود، نسبت به ساخت اپل آیدی خود اقدام کنید.



چرا ساخت اپل آیدی در ایران دشوار است؟
یکی از سوالات متداول کاربران محصولات اپل در ایران این است که چرا ساخت اپل آیدی در ایران دشوار است؟ در پاسخ باید گفت که به دلیل مسدود بودن IP ایران در سیستم شرکت اپل، ساخت اپل آیدی در ایران اندکی دشوار است. در حقیقت کاربران ایرانی برای ساخت اپل آیدی رایگان در ابتدا باید از سرویس‌های وی پی ان استفاده کنند. تا به کمک آن IP‌های خود را به IP سایر کشورها تغییر دهند. سپس می‌توانند با طی کردن مراحل ساخت اپل آیدی نسبت به فعال کردن اپل آیدی رایگان خود اقدام کنند.

نکته مهمی که در زمینه تغییر IP باید مورد توجه کاربران قرار گیرد این است که اگر قصد دارند استفاده از تمامی امکانات اپل برایشان میسر شود. بهتر است از وی پی انی استفاده کنند که IP آن‌ها را به IP آمریکا تغییر دهد. زیرا اپل آیدی آمریکایی امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین هر وی پی انی برای ساخت اپل آیدی مناسب نخواهد بود.

اما مسئله‌ی مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که ساخت اپل آیدی مستلزم دقت و رعایت نکات لازم در تمامی مراحل مربوط به تکمیل ثبت نام است. زیرا اگر یکی از مراحل دریافت اپل آیدی به درستی پیش نرود، دستگاه شما کارایی لازم را نخواهد داشت. از سوی دیگر نیز اگر تمامی مراحل ثبت نام به درستی پیش رود، برای فعال شدن آن زمان مشخصی نیاز است. از این رو بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که از اپل آیدی‌های آماده استفاده کنند. اگر شما هم تمایل دارید از اپل آیدی آماده برای دسترسی به امکانات دستگاه خود استفاده کنید. می‌توانید از طریق سایت گت اپل آیدی با ما در ارتباط باشید.

ساخت اپل آیدی

پیش نیازهای لازم برای ساخت اپل آیدی
ساخت اپل آیدی از طریق نرم افزار آیتونز (iTunes) امکان‌پذیر است. بنابراین برای ساخت اپل آیدی در ابتدا باید از نصب این نرم افزار بر روی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. البته در صورتی که این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود نداشته باشید می‌توانید به راحتی از سایت شرکت اپل دانلود کنید. اما نکته‌ی قابل توجهی که در این زمینه باید مد نظر قرار دهید این است که اپل قبل از دانلود سیستم عامل شما را بررسی می‌کند. تا بتواند بهترین نسخه از iTunes را برای دانلود در اختیار شما قرار دهد. بنابراین دریافت لینک دانلود این نرم‌افزار ممکن است کمی طول بکشد. پس از دانلود این نرم‌افزار نیز به سادگی می‌توانید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. مراحل نصب نرم‌افزار iTunes بسیار ساده است. زیرا به هیچ کرک یا اقدام تکمیلی نیاز ندارد.

پس از نصب این نرم‌افزار نوبت آن رسیده است که IP خود را به کمک وی پی ان یا هر نرم‌افزار دیگری به IP کشور آمریکا تغییر دهید. زیرا در غیر این صورت امکان فعال کردن اپل آیدی رایگان را نخواهید داشت. پس از اطمینان از تغییر صحیح IP می‌توانید برای ساخت اپل آیدی خود دست به کار شوید.

نحوه‌ی ساخت اپل آیدی رایگان
اگر همه مراحل ذکر شده در بخش‌های قبلی را به درستی طی کرده باشید پس از اجرای نسخه دسکتاپ iTunes و کلیک بر سه نقطه‌ی موجود در قسمت چپ بالای آن با چنین حالتی رو به رو خواهید شد.

ساخت اپل آیدی
نمایی از نسخه دسکتاپ برنامه iTunes ، که در آن می‌توانید به کمک سه نقطه موجود در گوشه سمت چپ بالا وارد محیط اپ استور شوید.

اکنون بر روی گزینه Apps کلیک کنید تا وارد محیط App Store شوید. پس از ورود به محیط اپ استور نوبت آن رسیده است که یکی از اپلیکیشن‌های رایگان را به دلخواه نصب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب اپلیکیشن رایگان در این مرحله بسیار مهم است. در صورتی که در این مرحله یکی از اپلیکیشن‌های رایگان را انتخاب نکنید، ادامه مراحل ساخت اپل آیدی رایگان برای شما امکانپذیر نخواهد بود. برای دسترسی به بهترین اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور می‌توانید به ترتیب شکل زیر عمل کنید.

ساخت اپل آیدی
در این مرحله از ساخت اپل آیدی رایگان لازم است که یکی از اپلیکیشن‌های رایگان را جهت نصب انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در این مرحله هیچ تفاوتی ندارد که چه برنامه‌ای را برای نصب انتخاب می‌کنید. کافی است فقط این اپلیکیشن رایگان باشد. به عنوان مثال می‌توانید اینستاگرام را برای نصب انتخاب کنید. و گزینه Get  را بزنید.

ساخت اپل آیدی
پس از انتخاب یکی از اپلیکیشن‌های رایگان جهت نصب گزینه Get را بزنید.

پس از انتخاب گزینه Get پنجره‌ای به شکل زیر برای شما نمایش داده می‌شود. که در آن باید گزینه ساخت اپل آیدی را انتخاب کنید. که در شکل زیر با کادر قرمز مشخص شده است.

ساخت اپل آیدی
با انتخاب گزینه ساخت اپل آیدی مراحل اصلی ساخت اپل آیدی رایگان شما آغاز می‌شود.

در این مرحله از ساخت اپل آیدی وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید اطلاعات شخصی خود اعم از ایمیل و کلمه‌ی عبور خود را در آن وارد کنید. توجه داشته باشید که این ایمیل در حقیقت شناسه کاربری شما در سایت اپل است. بهتر است کلمه‌ی عبوری که برای اکانت اپل آیدی خود انتخاب می‌کنید تلفیقی از حروف و اعداد باشد. پس از تکرار کلمه عبور نیز گزینه ایالات متحده را برای کشور خود انتخاب کنید.

ساخت اپل آیدی
در این مرحله از ساخت اپل آیدی ایمیل و پسورد خود را وارد می‌کنید.

پس از این مراحل لازم است اطلاعات شخصی خود اعم از نام و تاریخ تولد میلادی خود را وارد کرده و به سه سوال امنیتی پاسخ دهید. همچنین از شما خواسته می‌شود که یک ایمیل ثانویه وارد کنید تا در صورت فراموش کردن پسورد اپل آیدی خود از طریق این ایمیل و پاسخ به سوالات امنیتی پسورد خود را بازیابی کنید. پس از تکمیل اطلاعات این مرحله گزینه ادامه را انتخاب کنید.

ساخت اپل آیدی
مرحله وارد کردن اطلاعات شخصی و پاسخ به سوالات امنیتی برای ساخت اپل آیدی

اکنون وارد حساس‌ترین مرحله ساخت اپل آیدی می‌شوید. زیرا در این مرحله باید اطلاعات یک شهروند آمریکایی را وارد کنید. زیرا IP خود را به IP آمریکا تغییر داده بودید. بنابراین اگر در ورود اطلاعات دقت نکنید مراحل ساخت اپل آیدی شما به درستی پیش نخواهد رفت. اکنون در ابتدا در بخش Payment Type گزینه None را انتخاب کنید. و سپس ایجاد اپل آیدی را بزنید.

ساخت اپل آیدی
مرحله حساس ساخت اپل آیدی وارد کردن اطلاعات یک شهروند آمریکایی است.

اکنون کدی به ایمیل شما ارسال می‌شود که برای تکمیل مراحل ساخت اپل آیدی باید آن را در کادر مشخص شده وارد کنید.

ساخت اپل آیدی
ورود رمز آخرین مرحله از ساخت اپل آیدی