سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

شرکت اپل یکی از شناخته‌ترین و نوآورترین شرکت‌های تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان است. که به تازگی از گوشی تلفن همراه خود که به مناسبت دهمین سال معرفی آن، آیفون X یا همان آیفون 10 نامگذاری شده، رونمایی کرده است. بیشتر علاقمندان تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های به کار گرفته شده در وسایل الکترونیکی معتقدند که مشخصات آیفون X بسیار متفاوت‌تر از سایر گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار است. مشخصاتی که باعث می‌شود مثل همیشه شرکت اپل را از سایر رقبای خود متمایز کند.

اگر شما هم به تازگی قصد خرید یک گوشی تلفن همراه منحصر به فرد را دارید. احتمالا به دنبال کسب اطلاعات در مورد مشخصات گوشی‌های تلفن همراه هوشمند موجود در بازار هستید. از این رو در این مطلب به بررسی مشخصات آیفون X که سبب تمایز آن از سایر گوشی‌های موجود در بازار می‌شود می‌پردازیم. البته نکته‌ی قابل توجهی که در زمینه استفاده از محصولات شرکت اپل باید مد نظر قرار گیرد این است که استفاده از تمام امکانات این محصولات زمانی میسر می‌شود که کاربر شناسه کاربری یا اپل آیدی خود را فعال کند. در غیر این صورت هر چند هنوز هم از قابلیت‌های منحصر به فرد محصولات اپل بهره می‌گیرد. اما امکان استفاده از تمام امکانات این وسایل الکترونیکی را ندارد. برای مطالعه بیشتر در زمینه اپل آیدی می‌توانید به بخش مقالات سایت ما مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره، خرید و شارژ اپل آیدی خود می‌توانید با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی در تماس باشید.

 مشخصات آیفون X
بیشتر علاقمندان تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های به کار گرفته شده در وسایل الکترونیکی معتقدند که مشخصات آیفون X بسیار متفاوت‌تر از سایر گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار است.

معرفی مشخصات آیفون X عامل اصلی تمایز این گوشی تلفن همراه هوشمند
بدنه شیشه‌ای-فلزی
یکی از مشخصات آیفون X طراحی بدنه‌ای ترکیبی شیشه‌ای و فلزی آن است. شرکت اپل قبلا در طراحی آیفون 4 خود نیز از این ایده استفاده کرده بود. اما در آیفون‌های سری 5 به بعد طراحی بدنه‌ی گوشی‌های آیفون به صورت آلومینیومی صورت می‌گرفت. می‌توان گفت اپل که در این زمینه دید بازگشت به عقبی داشته است. که دلیل این بازگشت به عقب قدرت شیشه در انتقال سیگنال‌های بی‌سیم است.

امکان شارژ بی‌سیم
همانگونه که در مورد قبلی به آن اشاره شد دلیل اصلی طراحی شیشه‌ای بدنه آیفون X امکان شارژ بی‌سیم آن است. زیرا شرکت اپل امکان شارژ بی‌سیم را برای نسل جدید گوشی‌های تلفن همراه خود میسر کرده است. بنابراین این ویژگی را نیز می‌توان از مشخصات آیفون X به شمار آورد. اما در صورتی که سرعت شارژ بی‌سیم این محصول با سرعت شارژ کابلی برابری کرده باشد.

نمایشگر کم حاشیه
یکی از مهمترین مشخصات آیفون X استفاده از نمایشگر کم حاشیه یا اولد در طراحی آن است. به این ترتیب کاربر را قادر می‌سازد که علاوه بر تجربه‌ی طیف رنگی وسیع‌تر، جزئیات را با وضوح بیشتری مشاهده کرده و در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کند.

مشخصات آیفون X
یکی از مهمترین مشخصات آیفون X استفاده از نمایشگر کم حاشیه یا اولد در طراحی آن است.

استفاده از سیستم تشخیص چهره سه بعدی
یکی از مشخصات آیفون X که سبب متمایز شدن آن از سایر تلفن‌های همراه موجود در بازار شده است، به کارگیری از سیستم تشخیص چهره سه بعدی برای قفل گشایی از آن است. به این ترتیب که دستگاه با تهیه یک الگوی سه بعدی از چهره کاربر و ذخیره آن در حافظه گوشی، تنها اجازه قفل گشایی از آیفون X را به کسی می‌دهد که چهره‌ی او از این الگو پیروی کند. از سیستم تشخیص چهره سه بعدی آیفون X اپل که تحت عنوان iFace شناخته می‌شود، به احتمال زیاد برای احراز هویت کاربر در سیستم‌های پرداخت نیز استفاده خواهد شد. سیستم تشخیص چهره سه بعدی در آیفون X جایگزین تاچ آیدی و دکمه فیزیکی هوم است. اما امنیت به مراتب بالاتری نسبت به آن‌ها دارد.

احتمالا برای استفاده از این ویژگی، کاربر قبل از هر چیز باید اپل آیدی گوشی خود را فعال کرده باشد. در صورتی که قصد فعال کردن یا خریداری اپل آیدی خود را دارید می‌توانید برای دریافت مشاوره و خرید با سایت گت اپل آیدی در ارتباط باشید.

ارتقا دوربین نسبت به نسل قبل
یکی از مشخصات آیفون X استفاده از دوربین‌های قوی با سنسورهایی است که فیلترهای رنگی جدید و پیکسل‌های بزرگتری دارند تا بتوانند تصاویر را با کیفیت بهتری ثبت کنند. همچنین هر دو دوربین موجود در این گوشی به تثبیت کننده اپتیکال تصویر مجهز شده‌اند. قابلیت ضبط ویدئوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز از دیگر مشخصات آیفون X است که آن را متفاوت‌تر از سایر گوشی‌های موجود در بازار می‌کند.

مشخصات آیفون X
یکی از مشخصات آیفون X استفاده از دوربین‌های قوی با سنسورهایی است که فیلترهای رنگی جدید و پیکسل‌های بزرگتری دارند تا بتوانند تصاویر را با کیفیت بهتری ثبت کنند.

داشتن حالت پرتره هر دو دوربین
اگر از افرادی هستید که علاقه زیادی به ثبت عکس‌های خاطره انگیز و سلفی دارید. این مشخصه آیفون X برای شما بسیار جذاب خواهد بود. زیرا در این گوشی امکان تغییر میزان شفافیت و وضوح تصویر به حالت دلخواه وجود دارد. همچنین امکان تمایز سوژه مورد عکاسی از پس زمینه آن به سادگی امکانپذیر می‌شود. همچنین تنوع فیلترها و افکت‌های مختلف امکان ثبت عکس‌ها و سلفی‌های بهتر و باکیفیت‌تری را امکانپذیر می‌کند.

امکان ضبط اسلوموشن با وضوح HD با نرخ 240 فریم بر ثانیه
در نسل‌های قبل گوشی‌های آیفون ضبط اسلوموشن با وضوح HD تنها با نرخ 120 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر بود. این در حالی است که در نسل جدید امکان ضبط اسلوموشن با وضوح HD با نرخی دوبرابر قبلی یعنی 240 فریم بر ثانیه امکان‌پذیر شده است. این ویژگی یکی از مشخصه‌های منحصر به فرد آیفون X برای افرادی است که به گرافیک و انجام کارهای گرافیکی علاقمند هستند.

استفاده از اسپیکرهای استریو قوی
در صورتی که از طرفداران فایل‌های چند رسانه‌ای و موسیقی هستید این مشخصه آیفون X شما را شگفت زده خواهد کرد. زیرا شرکت اپل در نسل جدید تلفن همراه خود از اسپیکرهای استریو به مراتب قوی‌تری استفاده کرده است که تفاوت آن‌ها تنها هنگام استفاده از فایل‌های چند رسانه‌ای برایتان ملموس خواهد بود.

قابلیت استفاده از انیموجی
یکی از مشخصات آیفون X قابلیت استفاده از انیموجی است. به این ترتیب که انیموجی امکان ارسال ایموجی‌های خاصی را حین استفاده از برنامه imessage برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. به این ترتیب کاربران آیفون X به راحتی می‌توانند احساسات واقعی خود را به جای ایموجی‌های ساده با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 مشخصات آیفون X
یکی از مشخصات آیفون X قابلیت استفاده از انیموجی است. به این ترتیب که انیموجی امکان ارسال ایموجی‌های خاصی را حین استفاده از برنامه imessage برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند.

بهره‌گیری از نسخه 5 بلوتوث
بیشتر اسمارت فون‌های موجود در بازار از نسخه 4.2 بلوتوث بهره گرفته‌اند. اما آیفون 10 یکی از معدود تلفن‌های همراه هوشمندی است که از نسخه 5 ام بلوتوث در طراحی آن استفاده شده است. از این رو سرعت بالای انتقال اطلاعات و برد بالای بلوتوث یکی از مشخصات آیفون X است که آن را از محصولات مشابه آن متمایز می‌کند.