سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

اگر از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنید و یا علاقه خاصی به محصولات این برند دارید. احتمالا بارها با اپل آیدی مواجه شده‌اید. اما شاید تا کنون فقط برای انجام کارهای ضروری مورد نیاز خود از آن استفاده کرده باشید. بنابراین احتمالا برای شما هم جالب است که بدانید اپل آیدی چیست و چرا برای استفاده از امکانات محصولات اپل به آن نیاز دارید. از این رو در این مطلب سعی کرده‌ایم تمام نکات لازم در خصوص اپل آیدی را گردآوری کنیم.

اپل آیدی چیست؟
اپل آیدی یا شناسه اپل در حقیقت نام کاربری یا شناسه حساب شخصی شما برای بهره‌گیری از امکانات محصولات شرکت اپل است. بنابراین تفاوتی ندارد که از کدام یک از محصولات این شرکت استفاده می‌کنید. برای بهره‌گیری از سرویس‌های شرکت اپل مانند App Store ، iTunes Store، iCloud، iMessage یا فروشگاه آنلاین اپل، FaceTime و همچنین نصب و به روز رسانی نرم‌افزارها، بک‌آپ گیری از اطلاعات تلفن همراه و … به این شناسه نیاز دارید. در حقیقت این شناسه شامل اطلاعاتی است که شما برای ورود به سیستم این شرکت از آن استفاده می‌کنید.

در ضمن تمام اطلاعات تماس، پرداخت و جزئیات امنیتی که از سرویس‌های اپل استفاده می‌کنید در آن ثبت می‌شود. بنابراین در صورت نیاز قابل پیگیری خواهد بود. به بیان دیگر می‌توان گفت اپل آیدی تمام آن چیزی است که در شرکت اپل متعلق به شما است.

داشتن اپل آیدی چه امکاناتی را برای ما فراهم می‌کند؟
احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه ضرورتی به استفاده از اپل آیدی وجود دارد؟ و این شناسه چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که همه از آن استقبال می‌کنند؟

در پاسخ باید بگوییم که وقتی بدون داشتن اپل آیدی قادر نیستید از امکانات شرکت اپل استفاده کنید. عملا هیچ تفاوتی بین شما و کسی که از محصولات اپل استفاده نمی‌کند، وجود ندارد. در صورتی که با فعال کردن اپل آیدی می‌توانید به قابلیت‌هایی که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم، دسترسی داشته باشید.

امکان دانلود نرم‌افزارها و بازی‌های مختلف از App Store . البته نکته‌ی قابل توجهی که در زمینه‌ی دانلود نرم‌افزار از App Store باید مورد توجه قرار گیرد این است که تمامی اپلیکیشن‌های موجود در این سرویس نیز مانند سایر سرویس‌ها رایگان نیستند. و تنها 36? از نرم‌افزارهای موجود در آن به شکل رایگان قابل دانلود هستند.
امکان دانلود موسیقی، ویدئو و فیلم‌های دلخواه از iTunes Store
امکان دانلود انواع کتاب الکترونیکی از iBook Store
امکان استفاده از سرویس iCloud برای بک‌آپ گیری (تهیه فایل ریکاوری) و حفظ اطلاعات تلفن همراه از طریق اینترنت. لازم به ذکر است که اطلاعات موجود در تلفن همراه می‌تواند شامل عکس‌ها، برنامه‌ها، یادداشت‌ها، پیام‌ها و شماره تلفن‌های ذخیره شده بر روی گوشی تلفن همراه باشد.
همچنین استفاده از سرویس iCloud امکان همسان سازی اطلاعات موجود در آن را نیز برای شما فراهم می‌کند. به این ترتیب که تمام اطلاعاتی که در سرویس iCloud تلفن همراه خود ذخیره کرده‌اید. می‌تواند در کامپیوتر شخصی شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید که در حالت عادی این سرویس یک حافظه‌ی داخلی 5 گیگا بایتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. که در صورت تمایل به افزایش این حافظه می‌توانید در ازای پرداخت مبالغ مشخصی میزان آن را ارتقا دهید.

امکان استفاده از سرویس Find My iPhone برای ردیابی دستگاه در صورت سرقت یا گم شدن. این سرویس همچنین امکان حذف اطلاعات موجود در دستگاه به صورت کنترل از راه دور، رمزگذاری و مکان یابی را برای کاربران فراهم می‌کند.
امکان بهره‌گیری از FaceTime و iMessage برای مکالمه تصویری و ارسال پیام به شکل رایگان با سایر دوستان اپلی.
امکان استفاده از Game Center برای بازی‌های هیجان انگیز چند نفره به صورت رایگان.
امکان استفاده از سرویس Find My Friends که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که دوستان اپلی خود را که با اپل آیدی مشخصی فعال هستند بر روی نقشه مشاهده کرده و کنترل کنند. این سرویس معمولا برای والدینی که نوجوانانشان از محصولات اپل استفاده می‌کنند، مناسب خواهد بود. زیرا بدون پیگیری‌های تلفنی می‌توانند از مکان آن‌ها اطلاع پیدا کنند. البته به شرطی که فرزاندانشان اپل آیدی خود را فعال کرده و به اینترنت دسترسی داشته باشند.
اپل آیدی
بدون داشتن اپل‌آیدی قادر نیستید از امکانات شرکت اپل استفاده کنید. عملا هیچ تفاوتی بین شما و کسی که از محصولات اپل استفاده نمی‌کند، وجود ندارد. در صورتی که با فعال کردن اپل‌آیدی می‌توانید به قابلیت‌های بسیاری دسترسی داشته باشید.

اکنون که با امکانات فراهم شده توسط اپل آیدی آشنا شدید برای خرید و دریافت خدمات مشاوره در زمینه اپل آیدی می‌توانید با مراجعه به سایت گت اپل‌آیدی و تکمیل مراحل خرید از همین امروز از امکانات وسایل الکترونیکی برند اپل خود بهره‌مند شوید.

آیا امکان ساخت اپل آیدی برای کاربران محصولات اپل وجود دارد؟
همانگونه که هر فردی می‌تواند با ایجاد حساب کاربری در سرویس‌های ارائه دهنده خدمات ایمیل به صورت رایگان ثبت نام کند. می‌تواند برای فعال کردن اپل آیدی خود نیز اقدام کند. اما این کار نیاز به طی نموندن مراحل مشخصی دارد که در مطالب آینده به بررسی آن می‌پردازیم. در صورتی که تمام مراحل این ثبت نام به درستی پیش رود و ثبت نام شما در سایت شرکت اپل به شکل درستی انجام گیرد. پس از گذشت مدت زمان مشخصی اپل آیدی شما فعال خواهد شد.

اما مسئله اینجاست که با توجه به آنچه که گفته شد، ساخت اپل آیدی مستلزم رعایت نکات مختلفی برای عبور از مراحل ثبت نام آن است. و طی مراحل ثبت نام ممکن است فرد ثبت نام کننده با خطاهای مختلفی رو به رو شود که رفع هر یک از آن‌ها به دانش فنی احتیاج دارد. از سوی دیگر نیز مدت زمان مشخصی باید از تکمیل مراحل ثبت نام شما گذشته باشد تا بتوانید اپل آیدی خود را فعال کنید. همچنین امکان فعال کردن اپل آیدی برای برخی از کشورها بدون استفاده از وی پی ان امکانپذیر نیست. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای طی کردن این مراحل به راحتی اپل آیدی مورد نظر خود را از سایت‌هایی مانند گت اپل‌آیدی خریداری کنند

امکان فعال کردن اپل‌آیدی برای برخی از کشورها بدون استفاده از وی پی ان امکانپذیر نیست. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای طی کردن این مراحل به راحتی اپل آیدی مورد نظر خود را از سایت‌هایی مانند


ویژگی‌های منحصر به فرد اپل آیدی چیست؟

با توجه به اینکه هر اپل آیدی با مشخصات استفاده کننده آن ساخته می‌شود، کاملا شخصی است. یعنی نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن، تاریخ تولد و همه اطلاعات موجود در آن مختص استفاده کننده آن است. از سوی دیگر نیز امکان تغییر کلمه عبور ایمیل و اکانت اپل آیدی وجود دارد. بنابراین از نظر امنیت اطلاعات تضمین شده خواهد بود. از سوی دیگر امکان استفاده از یک اپل آیدی در محصولات مختلف اپل و امکان همسان سازی یا به هنگام سازی اطلاعات تجربه یک زندگی دیجتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما از محصولات مختلفی از شرکت اپل استفاده می‌کنید تهیه یک اپل آیدی برای شما کافی خواهد بود. کافیست به سایت گت اپل‌آیدی مراجعه کرده و با طی کردن مراحل خرید اپل آیدی مختص خودتان را دریافت کنید.

چه تفاوتی بین اپل آیدی امریکا و سایر اپل آیدی‌ها وجود دارد؟
عمده‌ترین تفاوت موجود بین اپل آیدی آمریکا و سایر اپل آیدی‌ها پوشش دهی بیشتر برنامه‌ها، موسیقی‌ها و ویدئوها نسبت به سایر کشورها است. از سوی دیگر نیز امکان شارژ دلاری این اپل آیدی‌ها از طریق گیفت کارت آیتونز آمریکا امکانپذیر است. که مالیات کمتری نسبت به سایر اپل آیدی‌ها به آن تعلق می‌گیرد. از این رو بیشتر افراد ترجیح می‌دهند هنگام فعال کردن اپل آیدی خود اپل آیدی آمریکایی تهیه کنند. برای خرید و دریافت خدمات مشاوره در این زمینه می‌توانید با مراجعه به سایت گت اپل‌آیدی و تکمیل مراحل خرید از همین امروز از امکانات وسایل الکترونیکی برند اپل خود بهره‌مند شوید.