سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

کاربران زیادی هستند که قصد ایجاد تغییراتی در اپل آیدی خریداری شده‌ی خود دارند و یا قصد دارند اپل آیدی وارد شده در گوشی خود را به طور کامل تعویض نمایند. به همین منظور قصد داریم تا در این مطلب به آموزش تعویض اپل آیدی ، تعویض رمز عبور و ایمیل بپردازیم. این کار بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد.

ادامه مطلب...

اگر شما هم جزو کاربران محصولات اپل هستید باید بدانید که برای استفاده از امکانات اپ استور نیاز به افزایش اعتبار اپل آیدی خواهید داشت. افزایش اعتبار اپل آیدی در ایران کمی دشوار است و نیاز به کارت بانک‌های اعتباری بین المللی دارد که برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و کاربران را به دردسر خواهد انداخت. در مقالات قبلی شیوه‌ی فعال سازی اپل آیدی و نکاتی در زمینه‌ی افزایش اعتبار اپل آیدی را بررسی کرده‌ایم. در این مطلب نیز نکات و آموزش‌هایی در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

ادامه مطلب...

در مطالب قبلی اپل آیدی یا شناسه اپل را معرفی کردیم و اهمیت آن را برایتان روشن ساختیم. بنابراین اگر از یکی از محصولات کمپانی اپل استفاده می‌کنید باید یک اپل آیدی در اختیار داشته باشید و از آن بهره ببرید. در این مطلب قصد داریم تا به نحوه ی خرید اپل آیدی از طریق سایت گت اپل آیدی بپردازیم. داشتن یک شناسه اپل به کاربران امکانات بیشتری نظیر دانلود و نصب برنامه‌ها از فروشگاه اپل، امکان استفاده از برنامه‌های پرکاربرد اپل و دانلود کتاب‌های الکترونیکی را فراهم می‌‌کند. به طور کلی داشتن اپل آیدی عملکرد و کارایی یک محصول اپل را چند برابر خواهد کرد.

ادامه مطلب...

به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل پس از فعال کردن یا ساخت اپل آیدی برای دستگاه خود و یا تهیه یک اپل آیدی آماده از سایت گت اپل آیدی بی‌شک به دنبال راهی برای دستیابی به نرم‌افزارهای موجود در اپ استور هستید. زیرا خرید از اپ استور و استفاده از تمامی امکانات موجود در آن تنها با فعال کردن اپل آیدی میسر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که تنها در صورتی امکان استفاده از تمام امکانات اپ استور و یا خرید از اپ استور را خواهید داشت که اعتبار اپل آیدی شما کافی باشد. در غیر این صورت به کمک گیفت کارت اپل استور باید اعتبار اپل آیدی خود را افزایش داده و سپس به خرید از اپ استور اقدام نمایید.

ادامه مطلب...

همانگونه که می‌دانید امکان استفاده از تمامی امکانات محصولات اپل در صورتی میسر می‌شود که کاربران آن‌ها اپل آیدی مربوط به خود را در آن فعال کرده باشند. اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های اعمال شده برای کاربران ساکن ایران، امکان استفاده از تمامی امکانات با دستگاه‌هایی که با اپل آیدی یا آی پی‌های ایرانی به سایت اپل مراجعه می‌کنند مقدور نمی‌باشد. از این رو کاربران ایرانی اقدام به تهیه اپل آیدی آماده می‌کنند. زیرا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای استفاده از امکانات شرکت اپل استفاده از اپل آیدی آماده است.

ادامه مطلب...