سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

کاربران زیادی هستند که قصد ایجاد تغییراتی در اپل آیدی خریداری شده‌ی خود دارند و یا قصد دارند اپل آیدی وارد شده در گوشی خود را به طور کامل تعویض نمایند. به همین منظور قصد داریم تا در این مطلب به آموزش تعویض اپل آیدی ، تعویض رمز عبور و ایمیل بپردازیم. این کار بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد.

آموزش تعویض اپل آیدی

در ابتدا نحوه‌ی تعویض اپل آیدی در یک دستگاه آیفون را آموزش خواهیم داد تا در مواردی که قصد دارید اپل آیدی جدیدی خریداری کنید و یا اپل آیدی دیگری را وارد گوشیتان کنید به راحتی این کار را انجام دهید و به تعویض اپل آیدی خود بپردازید.

ابتدا باید وارد تنظیمات یا Settings شوید و در آنجا به بخش iTunes and App Store وارد شوید.

تعویض اپل آیدی

در بالای صفحه کافیست تا وارد بخش مربوط به اپل آیدی شوید و پس از ورورد به iTunes and App Store بر روی Apple ID کلیک نمایید.

تعویض اپل آیدی

در پنجره‌ی باز شده کافیست تا بر روی گزینه‌ی Sign Out کلیک کنید و از حساب اپل آیدی خود خارج شوید.

تعویض اپل آیدی

برا ورود مجدد اپل آیدی با حساب جدید خریداری شده می‌توانید در همین بخش بر روی Sign In کلیک کنید و اطلاعات مربوط به اپل آیدی جدید خود را وارد نمایید. بروز هرگونه خطای احتمالی در قسمت‌های فوق ممکن است ناشی از غلط بودن رمز عبور یا عدم اتصال صحیح به اینترنت باشد.

تعویض اپل آیدی

آموزش تعویض رمز عبور اپل آیدی

در مواردی دیگر کاربران قصد تعویض رمز عبور یا پسورد خود را دارند که در چنین شرایطی می‌توانند به دو روش رمز عبور خود را تغییر دهند و این روش ها برایتان بسیار ساده خواهند بود. در روش اول می‌توانید با استفاده از ایمیلی که در هنگام ساخت اپل آیدی به کار گرفته شده است رمز عبور خود را تعویض کنید. اما در شرایطی که به ایمیلتان دسترسی ندارید می‌توانید از روش دوم، یعنی استفاده ار سوالات امنیتی برای تغییر مرز عبور اپل آیدی استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم تا هر دو روش را برای شما کاربران عزیز ارائه کنیم.

تعویض رمز عبور از طریق ایمیل

برای استفاده از ایمیل، کافی است تا وارد سایت مدیریت اپل آیدی (appleid.apple.com) شوید و بر روی Forget Apple ID or Password کلیک نمایید.

تعویض اپل آیدی

سپس اطلاعات اپل آیدی خود را وارد نمایید و بر روی continue کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده کافیست تا بر روی I need to reset my password کلیک نمایید و مجدداً بر روی continue کلیک نمایید.

تعویض اپل آیدی

در صفحه‌ی باز شده کافیست تا برای تعویض رمز عبور از طریق ایمیل بر روی Get an email  کلیک نمایید و بر روی Continue کلیک کنید.

تعویض اپل آیدی

پس از انتخاب روش تعویض رمز عبور، اپل پیامی را برای حساب ایمیلتان ارسال خواهد کرد که با باز کردن آن می‌توانید بر روی Reset now کلیک کنید.

تعویض اپل آیدی

در صفحه‌ی باز شده‌ی Reset Password می‌توانید رمز عبور جدید خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی Reset Password کلیک کنید. توجه داشته باشید رمز عبور شما حداقل باید شامل 8 کارکتر و یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.

تعویض اپل آیدی

رمز عبور اپل ایدی شما با موفقیت تعویض شده است. اکنون باید رمز عبور جدید خود را در iTunes وارد کنید و در صورتی که از شمادرخواست verify شد، بر روی OK یا continue کلیک نمایید، تا صفحه اطلاعات payment باز شود. برای گذراندن این مرحله روی Done کلیک کنید و کار را به پایان برسانید.

تعویض رمز عبور از طریق سوالات امنیتی

کاربرانی که رمز عبور ایمیل خود را فراموش کرده‌اند و یا به ایمیل استفاده شده در  ساخت اپل آیدی خود دسترسی ندارند، روش دومی ارائه شده است که می‌توان به سوالات امنیتی اشاره کرد. در این روش بسیار ساده، کاربران می‌توانند به سوالاتی که در هنگام ساخت اپل آیدی استفاده کرده‌اند پاسخ دهند و به صفحه‌ی تعویض اپل آیدی دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است که کاربرانی که اپل آیدی خود را خریداری می‌کنند هنگام تحویل اپل آیدی، اطلاعات کامل مانند ایمیل و سوالات امنیتی را نیز دریافت خواهند کرد. با ما همراه باشید تا نحوه‌ی تعویض رمز عبور از طریق سوالات امنیتی را برایتان ارائه دهیم.

برای اینکار کافی است تا مراحل قبل را طی کنیم و وارد سایت appleid.apple.com شویم تا به پنل مدیریت اپل آیدی دسترسی پیدا کنیم. پس از وارد شدن به بخش Reset Password کافیست تا به جای تعویض رمز عبور از طریق ایمیل روش دوم یعنی Answer security questions را انتخاب کنید و از طریق سوالات امنیتی رمز عبور اپل آیدی خود را تعویض کنید.