سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اپل آیدی و مقالات مربوط به آن

به عنوان یکی از کاربران محصولات اپل پس از فعال کردن یا ساخت اپل آیدی برای دستگاه خود و یا تهیه یک اپل آیدی آماده از سایت گت اپل آیدی بی‌شک به دنبال راهی برای دستیابی به نرم‌افزارهای موجود در اپ استور هستید. زیرا خرید از اپ استور و استفاده از تمامی امکانات موجود در آن تنها با فعال کردن اپل آیدی میسر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که تنها در صورتی امکان استفاده از تمام امکانات اپ استور و یا خرید از اپ استور را خواهید داشت که اعتبار اپل آیدی شما کافی باشد. در غیر این صورت به کمک گیفت کارت اپل استور باید اعتبار اپل آیدی خود را افزایش داده و سپس به خرید از اپ استور اقدام نمایید.

نکته قابل توجهی که در زمینه خرید از اپ استور باید به آن توجه شود این است که در صورتی امکان خرید تمام نرم‌افزارها و استفاده از سرویس‌های آن وجود خواهد داشت که شما از اپل آیدی آمریکا استفاده کنید. زیرا شرکت اپل آی پی سایر کشورها را محدود کرده است. از این رو امکان استفاده از تمامی امکانات اپل برای آی پی‌های آمریکایی که اقدام به فعال کردن اپل آیدی می‌کنند فراهم شده است. به همین دلیل است که تمامی کاربران محصولات اپل سعی می‌کنند از اپل آیدی آمریکا استفاده کنند.

در صورتی که تمایل به دریافت خدمات مشاوره هستید و یا قصد خرید اپل آیدی برای دستگاه خود را دارید می‌توانید با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی در تماس باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن اپل آیدی شما در اختیارتان قرار گیرد. سپس با افزایش اعتبار آن نیز می‌توانید اقدام به خرید از اپل استور نمایید.

خرید از اپ استور
خرید از اپ استور و استفاده از تمامی امکانات موجود در آن تنها با فعال کردن اپل آیدی میسر خواهد شد.

اپ استور چیست؟
همانگونه که قبلا نیز به آن اشاره شده است اپ استور یا اپل استور بزرگترین مرکز دانلود نرم افزار در دنیا است که بر روی سرورهای اپل قرار دارد. جالب است بدانید که هم اکنون امکان دانلود حدود یک میلیون و پانصد هزار نرم افزار از اپ استور وجود دارد. اما همه نرم افزارهای موجود در آن رایگان نیستند. می‌توان گفت که امروزه امکان دانلود رایگان حدود 36? از نرم افزارهای موجود در اپ استور وجود دارد. اما برای استفاده از سرویس‌ها و نرم افزارهای موجود در اپ استور مانند سایر خدمات شرکت اپل فعال کردن اپل آیدی ضروری است.

آموزش نحوه خرید از اپ استور و آیتونز
برای استفاده از امکانات آیتونز و خرید از اپ استور برای دستیابی به نرم افزار، بازی، دانلود موزیک و … در ابتدا به یک اپل آیدی نیاز است. در صورت ساخت اپل آیدی یا خرید اپل آیدی آماده شما قادر خواهید بود که از خدمات دلخواه خود استفاده کنید. اما اگر تا کنون اقدام به فعال سازی آن نکرده‌اید. هم اکنون می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره و خرید اپل آیدی با همکاران ما در سایت گت اپل آیدی تماس بگیرید. و در سریع‌ترین زمان ممکن  اپل آیدی خود را فعال کنید.

اگر مراحل بالا را طی کرده باشید. اکنون می‌توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نحوه خرید از اپ استور را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

مرحله اول : در ابتدا لازم است که واردsetting بخش  شوید. البته اگر اپ استور بر روی دستگاه شما نصب نباشد، می‌توانید قبل از هر چیز این نرم‌افزار را بر روی دستگاه خود نصب کنید. و سپس واردsetting بخش  شوید.

خرید از اپ استور

مرحله دوم : اکنون در تکمیل مرحله نخست لازم است که از بخشSetting  وارد بخشiTunes & app store  شوید.

خرید از اپ استور

مرحله سوم : در این مرحله از شما خواسته می‌شود که مشخصات اپل آیدی خود را وارد کنید و بر روی گزینه Sign in کلیک نمایید. مشخصات اپل آیدی شامل ایمیل و پسورد مربوط به اپل آیدی شما است.

خرید از اپ استور

مرحله چهارم : اکنون باید اندکی صبر کنید که اپل آیدی شما به رنگ آبی تغییر کند. یا به عبارت دیگر پذیرفته شود.

خرید از اپ استور

مرحله پنجم : پس از وریفای شدن اپل آیدی خود می‌توانید بر روی آیکون برنامه اپ استور خود کلیک کنید.

خرید از اپ استور

مرحله ششم : پس از ورود به محیط برنامه اکنون برای خرید از اپ استور باید در گوشه سمت چپ پایین صفحه گزینه Featured را لمس کنید.

خرید از اپ استور

مرحله هفتم : در این مرحله برای اطمینان از اینکه به درستی وارد اکانت اپل آیدی خود شده‌اید به پایین صفحه بروید. در این قسمت میزان موجودی حساب اپل آیدی شما نیز برایتان نمایش داده می‌شود.